» اقتصادی » اصناف » اصناف باید تقویت شوند و به سمت حمایت از تولید کنندگان پوشاک اسلامی و پوشاک ملی حرکت کنیم
اصناف - دولت - فرهنگی - کهگیلویه و بویراحمد - مد و لباس - مدولباس

اصناف باید تقویت شوند و به سمت حمایت از تولید کنندگان پوشاک اسلامی و پوشاک ملی حرکت کنیم

۱۹ اردیبهشت ۰۲ 8۰104

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوالی درباره قیمت محصولات حجاب و نظارت بر آنها تصریح کرد: کاری که الان انجام می شود تعرفه و حقوق گمرکی محصولات حوزه پوشاک کاهش پیدا کند و اصناف تقویت شوند.

به گزارش «بآسمانی نیوز» ؛ احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره پیگیری وظایف ۲۶نهاد فرهنگ ساز در زمینه حجاب گفت: واقعیت این است که خوشبختانه امروز وزارت ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت آموزش عالی اقدامات خوبی را شروع کردند و ما نیازمند تقویت فعالیت های فرهنگ ساز هستیم.

وی افزود: ما معتقدیم که غالب حوزه فرهنگ و عفاف و حجاب فعالیت های فرهنگی است و قانون نیز همین را به ما می گوید؛ یعنی این ۳۲ دستگاه ۹۹ درصد فعالیت هایشان ایجابی و فرهنگ سازی و کمک برای ترویج است و من فکر می کنم طی جلساتی که بین کمیسیون فرهنگی، وزارت ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاه های مختلف مثل شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده، نزدیک می شویم که به سمت افزایش فعالیت های ایجابی حرکت کنیم.

راستینه تاکید کرد: ایجاد نمایشگاه های دائمی در بحث الگوی سبک زندگی ایرانی- اسلامی، نمایشگاه های مختلف در بحث تولید پوشاک و پوشش حجاب اسلامی ما و عرضه مدل های مختلف پوشش که متناسب با نیاز امروز جوانان ما است هم متنوع باشد از اولویت هاست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوالی درباره قیمت محصولات حجاب و نظارت بر آنها تصریح کرد: کاری که الان انجام می شود تعرفه و حقوق گمرکی محصولات حوزه پوشاک کاهش پیدا کند و اصناف تقویت شوند و فعالیت اصناف با وزارتخانه ها و دستگاه ها تقویت شود و به سمت حمایت از تولید کنندگان پوشاک اسلامی و پوشاک ملی حرکت کنیم و از طراحان و ایده پردازان در سطح پوشاک ملی باید بیشتر استفاده کنیم؛ لذا امروز فکر می کنم همه به این نتیجه رسیدند که باید به این سمت حرکت کنند.

راستینه در عین حال بیان داشت: البته در حوزه رضایتمندی، در حرکت دستگاه های فرهنگ ساز در راستای وظیفه‌هایشان شاهد کندی هستیم و تلاش خواهیم کرد که دستگاه ها در این موضوع سرعت بیشتری به خود بگیرند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید