» اخبار جدید » برای خدمت خود شعار نمی دهیم،عمل می کنیم
اخبار جدید - اصناف - اصناف - اصناف - اقتصاد - اقتصادی - تهران - جدیدترین اخبار - دولت

برای خدمت خود شعار نمی دهیم،عمل می کنیم

۱۶ خرداد ۰۲ 3۰46

اتحادیه صنف پوشاک تهران با نزدیک به  بیست هزار عضو فعال در رسته فروشندگان  و تولیدکنندگان  پوشاک آنهم به صورت عمده و خرده فروش در ردیف  بزرگترین و منسجم ترین اتحادیه های صنفی کشور مشغول به کار و  فعالیت می باشد .

صنعت پوشاک کشورامروزه به لطف برخورداری از نیروی کار متخصص در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و این صنعت با حمایت‌های حداقلی می توانند نرخ رشد تولید ناخالص داخلی را به صورت معناداری بهبود بخشند .که با  نوگرایی و توانمندی در مدیریت این صنف می توانیم  موفقیت های بدست آمده را تا حدود بسیار زیادی ارتقا بخشیم.

توجیح همراهی نظام بانکی در ارایه تسهیلات ارزان قیمت به تولید و عرضه کنندگان پوشاک  در میان مدت می تواند باعث حضور فعالین این صنف در بازار صادرات و به ویژه داخل کشور شود.

انتخابات ایندوره ی از اتحادیه پوشاک تهران  به این دلیل حائز اهمیت می باشد که این صنعت به لطف تلاش و کوشش آقای ابولقاسم شیرازی به مرحله تثبیت رسیده است و اینک باتوجه به نیازهای امروزی نیازمند خلاقیت و ایده های جدید در این صنعت می باشیم.

حضور حداکثری اعضای اتحادیه پوشاک برای نعیین هیئت مدیره جدید  می تواند در تحقق امر تولید و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم و به ویژه صادرات در این صنعت نقش آفرین باشد.

باید بپذیریم که انتخابات ایندوره با توجه به مشکلات اقتصادی کشور نقش تعیین کننده ای در سرنوشت و آینده صنفی تک تک اعضای اتحادیه پوشاک داشته و از این رو لیست خدمت با توجه به برخورداری از نخبگان این صنف در امر تولید و عرضه پوشاک در سطح کشور و برخورداری از تشکیلات حزبی منسجم و قدرتمند برای اولین در این انتخابات بنای آن دارد تا با اعتماد شما آینده ای روشن را برایتان به ارمغان آورد.

حضور حداکثری شما در انتخابات اتحادیه پوشاک مایه مباهات است.

حمیدرضا یوسفی فر

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید