» سیاست » احزاب و شخصیت ها » تبریک فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس : زیباترین فصل فرهنگ دفاع مقدس، خالقان این حماسه عظیم ‏اند
احزاب و شخصیت ها - اخبار جدید - البرز - جدیدترین اخبار - دولت

تبریک فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران استان البرز به مناسبت هفته دفاع مقدس : زیباترین فصل فرهنگ دفاع مقدس، خالقان این حماسه عظیم ‏اند

۳۱ شهریور ۰۲ 2۰146

آسمانی نیوز – فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران و قرارگاه سازندگی خواهران استان البرز با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش«آسمانی نیوز» ؛ متن کامل پیام ام کلثوم رحمتی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران و قرارگاه سازندگی خواهران استان البرز به شرح زیر است:

عشق یعنی یک استخوان و یک پلاک
سال‌های سال تنهای تنها زیر خاک

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
زیباترین فصل فرهنگ دفاع مقدس، خالقان این حماسه عظیم ‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود. همان هایی که رفتند تا ما بمانیم، همان هایی که سرخی خونشان را به سیاهی چادر امانت دادند. همان هایی که قطره قطره خون های ریخته خود را به جوانان رشید وطن هدیه دادند

تا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر باز بودن درب های شهادت جامه ی عمل بپوشانند و به همین دلیل است که هر از گاهی داغی بر جگرهایمان می ماند و خبر از شهادت بزرگ مردان و جاماندگان قافله عشق می شنویم.

دفاع مقدس، گرامیداشت یاد و خاطره جانبازی‌ها و فداکاری‌های ملتی است که درس مردانه زیستن را از مکتب خمینی کبیر (ره) آموختند و برای طی این طریق که نشأت گرفته از قرآن و عترت است تا پای جان ایستادند و گوشه‌ای از حماسه و مقاومت بی نظیر خود را در تاریخ به ثبت رساندند.

بی شک هشت سال دفاع مقدس میراث تمام نشدنی و ماندگار و گنجینه پرگوهری برای بهره گیری و بهره‌مندی همه نسل‌ها و جلوه گاه آیین قدسی برای خدا زیستن و برای خدا جان سپردن بوده و خواهد بود.

اینجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، فرماندهی معظم کل قوا، یادگاران جنگ تحمیلی، نیرو‌های توانمند و جان بر کف بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و همچنین به هم استانی‌های شهیدپرور و ولایی البرز تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید