» اخبار جدید » پیام تبریک حمیدرضا یوسفی‌فر به مناسبت انتصاب خانوم گلنار نصرالهی به سمت مشاور وزیر صمت
اخبار جدید - اقتصادی - تهران - جدیدترین اخبار - دولت

پیام تبریک حمیدرضا یوسفی‌فر به مناسبت انتصاب خانوم گلنار نصرالهی به سمت مشاور وزیر صمت

۳ آذر ۰۲ 5۰164

حمیدرضا یوسفی‌فر رئیس کارگروه تخصصی پوشاک و چرم فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و دبیر کارگروه عفاف و حجاب اتحادیه پوشاک انتصاب خانوم گلنار نصرالهی را به سمت مشاور وزیر صمت تبریک گفت.

به گزارش «آسمانی نیوز»؛ متن پیام تبریک حمیدرضا یوسفی‌فر رئیس کارگروه تخصصی پوشاک و چرم فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل می باشد

سرکار خانوم گلنار نصرالهی انتصاب شایسته جنابعالی که مدیری شایسته و توانمند می باشید را به سمت مشاور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اکنون که دولت مردمی آیت الله رئیسی با تلاش وصف ناپذیر در صدد حل مشکلات و برطرف کردن موانع اقتصادی و به ویژه صنعت کشور را دارد اطمینان دارم انتخاب ارزشمند جنابعالی به عنوان مشاوری توانمند و با تجربه و متخصص برای این وزارتخانه کلیدی که نقشی مهم و محوری در جهش تولید و ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم دارد، به تحقق آرمان های انقلاب و رسیدن به اهداف ارزشمند دولت محترم و عبور از تنگناهای فعلی کمک شایانی خواهد کرد و نتایج مطلوبی برای کشور عزیزمان ایران به همراه خواهد داشت .

ضمن عرض تحیات مجدد، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی را در جهت پیشبرد برنامه های دولت محترم مردمی و انقلابی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

حمیدرضا یوسفی‌فر
رئیس کارگروه تخصصی پوشاک و چرم فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و
دبیر کارگروه عفاف و حجاب اتحادیه پوشاک

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید