» اجتماعی » اهدای قرآن به آیت‌الله جوادی آملی توسط تشکلهای قرآنی استان تهران + آلبوم تصاویر
اجتماعی

اهدای قرآن به آیت‌الله جوادی آملی توسط تشکلهای قرآنی استان تهران + آلبوم تصاویر

۱۳ شهریور ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» فعالان قرآنی استان تهران، با حضرت آیت الله جوادی آملی، مرجع عالیقدر شیعه، در روستای احمدآباد شهرستان دماوند دیدار کردند.
بر اساس این گزارش، در این دیدار که به همت اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان تهران برنامه‌ریزی شد، موسسات و فعالان قرآنی استان تهران حضور پیدا کرده و از بیانات این مرجع عالیقدر در حوزه تفسیر، ترجمه و سبک زندگی قرآنی بهره‌مند شدند.

بر همین اساس  این اردوی یک روزه که ویژه مدیران موسسات استان تهران بود  با مشارکت موسسات قرآنی از جمله: کانون زبان‌آموزی بشارت، سدره المنتهی، ذکری شرق، امام رضا(ع)، مکتب نرگس، نورالسماء، نور ریحانهالنبی، نور چهارده معصوم، میلاد کوثر، کوثر هدایت، نفس زکیه، نسیم اباعبدالله(ع)،کریم اهل‌بیت،ساقی کوثرو یدالله مشهور بازرس اتحادیه تشکلهای قرآن وعترت استان تهران و مجید زکی‌لو عضو هیئت مدیره اتحادیه تشکلهای قرآن وعترت استان تهران با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله جوادی آملی همراه شد.

در ادامه این دیدار مدیران و فعالان قرآنی به همراه یدالله مشهور، بازرس اتحادیه تشکلهای قرآن وعترت استان تهران در طی مسیر مسجد تا منزل ایشان با اهدای قرآنی به این مرجع عالیقدر ضمن بیان نکاتی از ایشان خواستار طلب توفیقات جامعه قرآنی شدند.

حمیده رهرو شرع عضو اتحادیه تشکلهای قرآن و عترت استان تهران ضمن بیان هدف این بازدید اظهار داشت: این دیدار با هدف استعانت از کلام مراجع گرانقدر و بزرگوار و درک محضر علما برگزار شده است.
مدیر موسسه سدره المنتهی افزود: این دیدارها باعث دلگرمی و کسب فیض از محضر علما و اثر آن در آموزش با قرآن آموزان خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ گواهینامه‌های دوره‌های تقرب و گواهینامه پروانه‌های عضویت نیز به مدیران مؤسسات قرآنی اهدا شد.

انتهای پیام/
 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید