» صفحه اصلی » عنایتی: هنوز احساس می‌کنم ۲۴ ساله‌ام/ جاودانه بودن به رکورد زدن نیست
صفحه اصلی

عنایتی: هنوز احساس می‌کنم ۲۴ ساله‌ام/ جاودانه بودن به رکورد زدن نیست

۲ مهر ۹۵ 0۰1

[ad_1]

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر صبای قم مقابل سایپا در هفته هفتم، زدن صدوچهل‌وپنجمین گلش در لیگ برتر و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* تسنیم: قبول دارید کمتر کسی تصور برد صبا مقابل سایپا را داشت؟

پس از تعطیلات لیگ، بازی‌های فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم و تنها با بدشانسی نتیجه نگرفتیم. به‌عنوان مثال مقابل سیاه‌جامگان گل سال ما را قبول نکردند و خیلی زود هم گل بدی خوردیم. تیم ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته و امیدوارم پس از تعطیلات دوباره لیگ، باز هم این روند ادامه داشته باشد. می‌دانستیم با تیم باشخصیت سایپا بازی سختی خواهیم داشت، اما برای برد به زمین رفته و دوست داشتیم پس از شش هفته طعم برد را بچشیم. جدا از ۱۵ دقیقه آخر که بازیکنان استرس دریافت گل تساوی را داشتند، بازی خوبی را انجام دادیم.

* تسنیم: با گلی که به‌ثمر رساندی، تعداد گل‌هایت به چند گل رسید؟

گلی که به سایپا زدم، صدوچهل‌وپنجمین گلم بود.

* تسنیم: اگر پنج گل دیگر بزنی، با ۱۵۰ گل جاودانه خواهی شد.

جاودانه بودن به رکوردها نیست و به منش و رفتار آدم‌ها بازمی‌گردد. این عددها جابه‌جا می‌شوند، اما رفتار، منش و معرفت آدم‌ها در ذهن همه باقی می‌ماند. سعی می‌کنم اخلاق خوبی داشته باشم.

* تسنیم: اما کمتر کسی می‌تواند به رکوردت برسد.

در حال حاضر سخت است کسی به رکوردم برسد، اما برای جوانان دور از دسترس نیست. بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ما باید قدر خودشان را بدانند.

* تسنیم: زدن گل در چهل سالگی چه حسی دارد؟

هنوز همان حس ۲۴ سالگی را دارم که برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردم. همیشه مانند آن زمان‌ها تمرین می‌کنم و چیزی در من تغییر نکرده است.

* تسنیم: هم‌بازی‌های قدیمی‌ات مانند آرش برهانی، علیرضا نیکبخت واحدی، سیاوش اکبرپور و … برایت جشن تولد چهل سالگی را گرفتند. در این مورد صحبت کن.

واقعاً در جریان این جشن نبودم و من را سوپرایز کردند. این مراسم خیلی خوشحال‌کننده بود و جا دارد از همه هواداران که در صفحات مجازی پیغام دادند، تشکر کنم.

* تسنیم: ظاهراً برخی از آنها با سن و سالت شوخی می‌کردند.

آنهایی که با من شوخی کردند، هفت هشت سالی هست که فوتبال‌شان تمام شده است!

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید