» صفحه اصلی » مارکیزیو در آستانه بازگشت به ترکیب یوونتوس
صفحه اصلی

مارکیزیو در آستانه بازگشت به ترکیب یوونتوس

۱۳ مهر ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو مارکیزیو اعلام کرد که امیدوار است دو هفته دیگر که وقفه فوتبال باشگاهی اروپا برای برگزاری بازی‌های ملی به پایان می‌رسد، به ترکیب یوونتوس برگردد.

مارکیزیو که از ماه آوریل به دلیل پارگی رابط صلیبی خانه‌نشین شد و به همین دلیل از همراهی تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۱۶ نیز بازماند، پس از هفت هفته غیبت در فصل جدید سری A حالا امیدوار است که در هفته هشتم رقابت‌ها بتواند بانوی پیر را همراهی کند.

مارکیزیو به سایت کالچومرکاتوی ایتالیا گفت: حالم بسیار خوب است. الان بیشتر از دو هفته است که تمرینات گروهی‌ام را با تیم آغاز کرده‌ام. امیدوارم بعد از وقفه لیگ بازی‌هایم را از سر بگیریم.

مارکیزیو ادامه داد: در این ۶ ماه روزها برای من به سختی می‌گذشتند. تماشای یورو از خانه کار آسانی نبود اما من به هم‌تیمی‌هایم به خاطر عملکردشان در آن رقابت‌ها افتخار کردم. بالاخره آن روزهای سخت سپری شده است. در تابستان قهرمانان زیادی به یوونتوس پیوستند که همه آنها بازیکنانی با تجربه هستند و دارند کارشان را به خوبی انجام می‌دهند.

هافبک ایتالیایی بیانکونری در پایان تأکید کرد: ما این فصل را بهتر از فصل گذشته آغاز کرده‌ایم و آن ضعفی که در بازی اول‌مان در لیگ قهرمانان داشتیم را هم در بازی دوم جبران کردیم.

یوونتوس در هشتمین بازی خود در فصل جاری سری A، شنبه ۲۴ مهر میزبان اودینزه است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید