» صفحه اصلی » افراد بومی در جذب نیروی متخصص اولویت معادن آذربایجان غربی باشد
صفحه اصلی

افراد بومی در جذب نیروی متخصص اولویت معادن آذربایجان غربی باشد

۲۶ دی ۹۵ 0۰7

[ad_1]

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به برخی از مشکلات معادن آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: معادن به دو دسته تقسیم می‌شوند که یک دسته از آنها شامل معادن فلزات گرانبهاست که اکنون در تکاب و شاهین دژ وجود دارد که فرآورده‌های این معادن به صورت شمش از منطقه خارج می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: مواد خام معادن سنگی در شاهین دژ و تکاب نیز برای فرآوری و استحصال به شهرهای دیگر منتقل می‌شوند.

وی بیان کرد: برای ایجاد کارخانجات فرآوری و استحصال مواد خام معدنی آذربایجان غربی اقداماتی در دست است که امید است به کمک دولت و با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی گامی در این راستا برداشته شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: معادنی از سنگ و خاک سیمان در شاهین دژ وجود دارد که فرآوری آنها نیاز به مطالعات دارد بدین منظور نیز رایزنی‌هایی با سرمایه گذارانی از کره جنوبی انجام می‌شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود معادن در استان از جنبه اشتغال فوایدی را برای مردم شهرهای مربوطه داشته است اما انتظار می‌رود که در به‌کارگیری افراد متخصص نیروهای بومی در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید