» اخبار جدید » ۸ بانوی هنرآموز در کارگاه آموزشی کیف چرمی خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران شرکت کردند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

۸ بانوی هنرآموز در کارگاه آموزشی کیف چرمی خادمیاران رضوی منطقه ۵ تهران شرکت کردند

۱۶ اسفند ۰۲ 2۰42

کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران کارگاه آموزش تهیه کیف چرم بدون دوخت را ویژه بانوان برگزار کرد.

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، زینب خدایی مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گفت: کارگاه آموزش تهیه کیف چرمی بدون دوخت ویژه بانوان در سرای محله مهران از ساعت ۱۰ الی ۱۵ توسط فاطمه زمانی خادمیار کانون هنر برگزار شد.

وی اظهار داشت: با چرم می توان کیف هایی را بدون نیاز به دوختن، تهیه کرد، در این روش با استفاده از ابزار ساده می‌توان سبک‌ها و مدل‌های متنوعی کیف، از جمله انواع کیف های زنانه، انواع ساک های چرمی، انواع جاکارتی و کیف پول را ساخت. در این دوره، ساخت کیف چرمی بدون نیاز به دوخت به صورت صفر تا صد از پایه آموزش داده شد و هنرجویان توانستند در آخر کارگاه یک کیف را آماده کنند.

خدایی خاطر نشان کرد کانون هنر در طول سال دوره های متعددی با نام شمس الشموس برگزار کرده است، کلاس طراحی و نقاشی در سرای محله بهاران از اول مهرماه روزهای دوشنبه از ساعت۱۶ تا ۱۸ که در این دوره ۳۰ نفر از کودکان و نوجوانان علاوه بر مهارت افزایی تجسمی با امام رئوف آشنا شدند، دوره خطاطی و خوشنویسی در سرای محله بهاران ویژه بانوان و در سرای محله مهران برای برادران که همه دوره ها به صورت رایگان برگزار شده است.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید