» اجتماعی » یاداشتی از یک هنرمند برای شهید مدافع حرم سردار احمد غلامی
اجتماعی

یاداشتی از یک هنرمند برای شهید مدافع حرم سردار احمد غلامی

۱۲ شهریور ۹۵ 1۰60

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کوروش زارعی، هنرمند برجسته تئاتر و مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با یادداشتی که در صفحه اینستاگرام خود گذاشت شهادت سردار حاج احمد غلامی را تسلیت و تبریک گفت. متن یادداشت این هنرمند بدین شرح است:

یادم نمیرود غروب یک روز پائیز آبان ماه ۱۳۹۴سردار حاج احمد غلامی به همراه همرزم عزیزش حاج عباس که از سال های اول جنگ کنار هم بودند آمدند سر تمرین نمایش اروند خون تانمایشنامه رابا بازیگران نمایش برایش روخوانی کنیم تا مشقمان راخط بزند، وقتی خوانش تمام شد،گفت «لامصبا مارا بردید به عملیات کربلای چهار وهمه چیز را برایمان زنده کردید.»گفتیم سرداربرایمان از آن روزها بگو،می خواستیم مو قعیت عملیات کربلای۴ را درست تر درک کنیم تادر اجرای نمایش اروند خون بهتر عمل نمائیم، وبرایمان با دوست همرزمش ۳ ساعت حرف زدند و چه شیرین از آن روزها برایمان گفتند واز همه مهتر اینکه چقدر عاشق تئاتر بود وچقدر خوشحال از اینکه گروهی از تئاتری ها در نمایششان به آن ها و شهدای غواص می پردازیم.

اماامروز دیگر حاج احمد غلامی در کنار ما نیست. همین دیروز بود که خبر شهادتش را در درگیری با نیروهای تکفیری داعش در سوریه شنیدم و چقدر تاسف خوردم که دیگر سردار در جمع ما نیست تا از او و خاطراتش و دلاور مردی هایش در هشت سال دفاع مقدس بشنویم و لذت ببریم.

 

شهادتت مبارک سردار ،خوشا بحالت که به آرزوی دیرینت رسیدی.در جمع دوستانت خوش بگذرد. از سمت راست، من کمترین ،قاسم زارع، ( سردار شهید حاج احمد غلامی) و سردار حاج عباس

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید