» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » ارائه خدمات پزشکی در هفته سلامت و در جوار شهدای مدافع سلامت توسط کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران
کانون های خدمت رضوی استان تهران

ارائه خدمات پزشکی در هفته سلامت و در جوار شهدای مدافع سلامت توسط کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران

۷ اردیبهشت ۰۳ 1۰18

در چهارچوب هفته سلامت ۱۴۰۳ و با شعار “سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت”، کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با برپایی میز خدمت پزشکی در جوار مزار شهدای سلامت، به ارائه خدمات پزشکی و مشاوره به خانواده های معظم شهدا و شهروندان پرداخت.

به گزارش آسمانی نیوز، براتعلی شعبانی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران گفت : هفته سلامت یک رویداد سالانه است که امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» در حال برگزاری است. این هفته با هدف افزایش آگاهی مردم از اهمیت حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها برگزار می‌شود. وی اظهار داشت؛ برنامه‌های متنوعی در چهارچوب هفته سلامت ارائه می‌شود که شامل کمپین‌های آموزشی، سخنرانی‌ها و فعالیت‌های جمعی است که هدف آن افزایش اطلاعات مردم در زمینه بهداشت و سلامت است.

شعبانی افزود: در این راستا، کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران با برپایی میز خدمت پزشکی در جوار مزار شهدای سلامت، به ارائه خدمات پزشکی و مشاوره به شهروندان پرداخت. موضوع فعالیت این میز شامل ویزیت، انجام تست قند و فشار خون، مشاوره و روانشناسی، و مشاوره تغذیه بود.
وی عنوان کرد: این خدمات با عشق و ارادت به شهیدان مدافع سلامت، برگزار شده است. این فعالیت نه تنها از تلاش‌ها و جانفشانی های پرسنل درمانی و بهداشتی تجلیل می‌کند بلکه به ارائه خدمات به شهروندان و بهبود وضعیت سلامت آنان می‌پردازد.
مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه نوزده تهران در انتها بیان کرد: این اقدام همچنین به گرامیداشت و یادبود شجاعت و تعهد این قهرمانان مدافع سلامت می‌پردازد که جان خود را در خطر می‌اندازند تا دیگران را از بیماری‌ها و خطرات بهداشتی حفظ کنند.

انتهای پیام/خبرنگار محمد ساریجلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.00

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید