» صفحه اصلی » افتتاح کتابخانه مجازی/ فعالیت تخصصی کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه۵ تهران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

افتتاح کتابخانه مجازی/ فعالیت تخصصی کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه۵ تهران

۱۷ اسفند ۰۲ 1۰32

 

خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران گامی در راستای بالا بردن سرانه مطالعه برداشتند.

به گزارش آسمانی نیوز، مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه۵ تهران گفت: واضح است که کتاب خواندن فواید و برکات زیادی دارد که مهمترین آنها بالا بردن سطح دانش و آگاهی و زنده نگه داشتن قوای ذهنی است.بگونه ای که می‌تواند دریچه ای از ذهن به روی دنیاها، دانش و ایده‌های جدید باز کند.

وی اظهار داشت: به لطف فناوری و تکنولوژی جدید، گوش دادن به  کتاب‌های صوتی به جایگزین محبوب برای خواندن کتاب‌های چاپی تبدیل شده است. بطوری که تغییر شکل مطالعه از کتاب کاغذی به کتاب الکترونیکی و بویژه صوتی به یک عادت برای علاقمندان به مطالعه تبدیل شده است. کسانی که با توجه به ضروریات زندگی مدام در حال انجام کاری بوده و یا در حرکت هستند و هنگام تحرک نمی‌توانند کتاب کاغذی همراه خود حمل و مطالعه نمایند، براحتی می‌توانند از کتاب صوتی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به لزوم مطالعه برای علاقه‌مندان به کتابخوانی در هر زمان و هر مکان، فعلا یک کانال تخصصی جهت استفاده این افراد در نظر گرفته شده که جهت بهرمندی از آن کافیست با استفاده از لینک https://eitaa.com/ketabrazavi5 در این کانال عضو شده و از کتاب های صوتی آن استفاده کنند.

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی منطقه۵ تهران خاطرنشان کرد: فعالیت خادمیاران کانون کتاب و کتابخوانی در چهار حوزه اصلی تقسیم شده نظیر نشر کتاب های صوتی با محتوای دانشی عمومی،ایجاد کتابخانه رضوی که در حال حاضر حدود ۱۰ نفر از خادمیاران در طول هفته مشغول به ساماندهی آن هستند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی که اولین مسابقه در نیمه شعبان برای افراد ۶ تا ۱۵ سال و در خصوص زندگینامه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد و به زودی کانال مجازی جهت قصه گویی و داستان گویی برای کودکان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید