» اخبار جدید » با همکاری خادمیاران کانون سلامت صورت گرفت؛
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

با همکاری خادمیاران کانون سلامت صورت گرفت؛

۸ مرداد ۰۱ 1۰26

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،فاطمه مجیدی مسئول کانون سلامت منطقه ۵ تهران در راستای برپایی میز خدمت واکسیناسیون کرونا گفت: به مناسبت بزرگداشت اولین اقامه نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه ۱۳۵۸ و آغاز ماه محرم و فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه السلام با همکاری خانه بهداشت کن تیم واکسیناسیون و خادمیاران از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در حسینیه سرآسیاب محله کن حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: ارائه آموزش و ترغیب نمازگزاران به انجام واکسیناسیون تکمیلی در طی برگزاری نمازجمعه، به عنوان رویکردی موثر در مقابله با سویه جدید کرونا صورت گرفت.

مجیدی اظهار داشت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش ایمنی جمعی در کشور ضروری است تا افرادی که واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده اند، در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به این امر اقدام کنند .

وی در آخر افزود: به لطف خدا و عنایت امام رضا علیه السلام دریافت نوبت سوم و چهارم واکسن کرونا با استقبال نمازگزاران همراه بود.

قابل ذکر است که خادمیاران کانون سلامت هرهفته روزهای شنبه از ساعت ۱۷:٣٠ الی ١٩ در محل دفتر کانون عمومی خدمت رضوی شهید روستایی محله کن با مشاوره تغذیه، غربالگری فشارخون و نسخه نویسی رایگان در خدمت مراجعه کنندگان هستند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید