» جدیدترین اخبار » برپایی غرفه نمایشگاهی رصتا توسط خادمان رسانه آستان قدس در مصلی تهران
جدیدترین اخبار - صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران - کانون های خدمت رضوی استانها - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران - کانون های خدمت رضوی کشور

برپایی غرفه نمایشگاهی رصتا توسط خادمان رسانه آستان قدس در مصلی تهران

۱۱ دی ۰۲ 1۰65

 

غرفه ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در دومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) در مصلی تهران

به گزارش آسمانی نیوز، محسن هوشمند رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در دومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران که در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسانه‌های آستان قدس رضوی، رسانه رضوی تی‌وی، است که تلاش دارد ارتباط زنده و شبانه‌روزی با حرم مطهر رضوی برقرار کند.

وی گفت: درحال حاضر در این رسانه سه کانال فعال وجود داشته که یک کانال زمینه زیارت مجازی را فراهم کرده و کانال دیگر مراسم حرم و برنانه‌های محوری را به‌طور زنده پخش کرده و شبکه سوم تلوزیون اینترنتی رضوی است که برنامه‌های مختلف برای مخاطبین تولید و پخش می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی ادامه داد: رادیو رضوی به همت خادمیاران رسانه حضرت(ع) فعال شده و یک شبکه ۲۴ ساعته را تدارک دیده است و نرم افزار رضوان نیز راه دیگر جهت استفاده و بهره‌مندی از خدمات و برنامه‌های حرم مطهر رضوی است.

حسین یزدی نژاد، رییس شبکه جهانی امام رضا(ع) در ادامه گفت: این شبکه در بستر ابزار‌ها و شبکه‌های اجتماعی به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو فعالیت دارد و مخاطبین قابل توجهی از دیگر کشورها به‌خور اختصاص داده است و برنامه‌های ویژه‌ای برای زائران غیر ایرانی فراهم ساخته است.

قابل ذکر است، دومین نمایشگاه صوت و تصویر کار خود را با بازدید رئیس سازمان صدا و سیما از غرفه آستان قدس رضوی و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و ارتباط مستقیم با حرم مطهری رضوی آغاز کرد.

این نمایشگاه به مدت سه روز از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در مصلی تهران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ سیده طیبه عزتی

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید