» اخبار جدید » برپایی کرسی تلاوت قرآن با یاد و خاطره حاج قاسم در قرچک
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برپایی کرسی تلاوت قرآن با یاد و خاطره حاج قاسم در قرچک

۱۵ دی ۰۱ 1۰87

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،بیست و چهارمین جلسه محفل انس با قرآن و آموزش قرآن کریم در یک چهارشنبه امام رضایی با حضوراستاد محمد بنیادی، با یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه شهدا قرچک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بنیادی با ذکر یاد و نام شهدا با اشاره به معنایی و مفاهیم آیات سوره آل عمران به زنده بودن شهدا و فضل و عنایت پروردگار به آنان تاکید کرد و در ادامه گفت: که خداوند به کسانی که به شهدا متصل شوند بشارت داده است و تنها راه این اتصال را نداشتن حُزن و خُوف دانستند.وی با اشاره به اغتشاشات ماههای گذشته در کشور تاکید کردند که منافقین به کمک ایجاد حزن و خوف سبب تضعیف روحیه در مردم می شوند و در این بین افرادی مانند حبیب بن مظاهر بودند که از این فرصت استفاده نموده و بر ایمان خود افزودند.

این استاد قرآن بعد از پایان سخنرانی پاسخگوی پرسش های علاقه مندان به قرآن کریم بود و در ادامه با تدریس صوت ولحن و مقایسه صوت و لحن اساتید مختلف به ترویج قرائت قرآن و ارتقاء دانش قرآن آموزان پرداخت.

شرکت کنندگان در این کرسی به پاس رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ثواب تلاوتها انجام شده را به روح پر فتوح ایشان هدیه کردند.

کرسی تلاوت قرآن هر هفته چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در حسینیه شهدا برای بانوان و بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا برای آقایان برگزار می‌گردد و شرکت در این محفل برای عموم آزاد است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید