» اخبار جدید » تکریم مادران و همسران شهدا در سالروز شهادت سردار دلها
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

تکریم مادران و همسران شهدا در سالروز شهادت سردار دلها

۱۵ دی ۰۱ 1۰60

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ در آستانه سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز مادران و همسران شهدا مقارن با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از صبر و ایثار مادران،همسران و خواهران تعدادی از شهدای این منطقه تجلیل کردند.

جان نثاری؛مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با اعلام این خبر گفت: تعدادی از خادمیاران رضوی با حضور در منزل شهید مرتضی مشعوف ضمن دیدار با مادر شهیدان مشعوف، مجتبی دبیریان و همسر شهید کامران کبیری (خواهر شهید علومی) و خواهر شهید حیدریان از صبر و ایثار این مادران و همسران شهدا تجلیل کردند.

در این دیدار مادر شهید مشعوف از شب شهادت مرتضی و خوابی که دیده بود و نحوه شهادت این شهید خطاب به خادمیاران رضوی گفت:شهید در وصیت نامه به من توصیه کرده بودند که وقتی خبر شهادت را می شنوم همانند مادر وهب باشم.

مادر شهید مشعوف در ادامه گفت:که شب تولدش مصادف شد با شهادتش ، خوابش را دیدم ، میدانستم که یا خودش شهید شده یا برادر همرزمش که هردو در جبهه حضور داشتند، هردوپا از ران قطع شده بود و در جا شهید شده بود.

مسئول کانون ایثار و شهادت به فرازی از وصیت نامه شهید اشاره کرد: سخنی با جوانان حزب الهی و جوانان ایرانی ؛نکند در رختخواب غفلت بمیرند ، که امام حسین علیه السلام در میدان نبرد و با هدف و پیشوای ما مسلمین امام علی علیه السلام در محراب عبادت شهید شدند.

سلام علی قلب زینب صبور ،نکند بر من بگریید که حضرت زینب داغ ۷۲ تن دید و صبوری کرد.

باید خوشحال باشید که پیش حضرت زینب رو سفید هستید.

شهید مشعوف بعد از اتمام تحصیلات دوره راهنمایی با سمت بسیجی و داوطلبانه در جبهه حق علیه باطل حاضر شد و در ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۶۷در عملیات والفجر ۱۰ به شهادت رسیدند. مزار شهید در قطعه ۴۰ گلزار شهدای بهشت زهرا قرار دارد.

خادمیاران و حاضران در این دیدار راس ساعت ۲۰زمزمه صلوات خاصه امام رئوف دلهایشان را روانه آستان ملک پاسبان رضوی کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید