» اخبار جدید » خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران پای صحبت‌های جالب خانواده شهیدان رحیمی نشستند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خادمیاران رضوی منطقه ۸ تهران پای صحبت‌های جالب خانواده شهیدان رحیمی نشستند

۹ مرداد ۰۱ 1۰22

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،جمعی از خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۸ (ثامن) تهران در چهارشنبه منتسب به امام رضا(ع) با حضور در منزل شهیدان سید حسن و سید حسین رحیمی، ضمن دیدار با خانواده آن شهیدان معزز، پای درددل خانواده آنان نشستند.

مادر شهیدان سید حسن و سید حسین رحیمی از رفتار و منش شهیدان خاطراتی چند روایت کرد؛ لابه‌لای آن خاطرات از دغدغه سید حسن و سید حسین در مورد بیت‌المال و شکل‌گیری رفتار آن دو حول این مقوله مهم گفت.

وی ادامه داد: سید حسن و سید حسین هیچگاه پاهایشان را جلوی ما (پدر و مادر) دراز نمی کردند و هر زمان وارد اتاق می‌شدم از جا برمی‌خاستند؛ اینگونه بگویم که احترام فوق‌العاده‌ای برای بزرگترهایشان قایل بودند.

مادر شهیدان سید حسن و سید حسین همچنین عنوان کرد: روزی که سید حسن می خواست به منطقه برود به مصلحت گفت که می‌روم شیراز؛ اما برادرش را صدا زد و به او حقیقت را گفت و متذکر شد که به من نگوید که مبادا بی‌تابی کنم.

وی از اتفاق به ظاهر عجیب پس از شهادت سید حسن و در همین راستا، گفت: جالب است وقتی شهید شد و جنازه را که به تهران آوردند، دوباره همراه شهیدان شیراز به شیراز بردند و پس از ۲ روز جنازه را به تهران برگرداندند.

او ادامه داد: هرگاه دلتنگ بچه‌ها می‌شوم به بهشت زهرا می‌روم.

این مادر شهید ابراز کرد: یک روز خیلی دلم گرفته بود و تصمیم گرفتم به بهشت زهرا بروم؛ غروب که شد یک آقای روحانی و همسرش از ن خواستند که به خانه برسانندم. همان شب پسرم به خوابم آمد و گفت مادر چگونه به خانه برگشتی؟ من تا چهاراه نظام‌آباد را می‌دانم ولی پس از آن چطور به خانه آمدی راحت رسیدی؟

وی با افتخار افزود: خیلی خواب بچه‌هایم را می‌بینم. خواب‌هایی که گویای زنده بودن آنان است و نشانگر آن است که بر زندگی ما ناظر هستند.

خادمیاران کانون ایثار و شهادت رضوی کانون منطقه ۸ (ثامن) تهران در این مراسم ضمن پخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، بسته‌های نذری آستان قدس در بین اعضای خانواده آن شهیدان را نیز توزیع کردند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید