» اخبار جدید » خرید عید به یادماندنی برای دانش آموزان نیازمند
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

خرید عید به یادماندنی برای دانش آموزان نیازمند

۲۱ اسفند ۰۱ 0۰37

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با مشارکت خیرین لبخند شادی را بر لبان ۳۸۰۰ دانش آموز نیازمند با خرید عید نشاندند.مهدی تاتاری معاون کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران با اعلام این خبر گفت: در طرح خرید عیدانه فجر با کمک خیرین ،بن خرید پوشاک، کیف و کفش به دانش آموزان نیازمندی که از کل استان تهران انتخاب شده اند با هدف رسیدن بن ها بدست نیازمند واقعی اهدا شد و امروز همگی با اتوبوس ها به محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خیابان حجاب آورده شدند تا خریدی به یاد ماندنی در کنار خانواده و دوستان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران در این اقدام خیرخواهانه با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام ،آماده سازی غذا ،انتظامات و غرفه کودک سهیم شدند و هدایای متبرک رضوی به دانش آموزان اهدا خواهد شد.

معاون کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ همچنین خاطرنشان کرد:حضور پرچم متبرک رضوی و پخش نواهای امام رضایی از چایخانه به محض ورود دانش آموزان حال و هوای خاصی را برای آنها رقم زد. قرار گرفتن در این محیط و دیدن شور و شعف کودکانی که با سلیقه خود لباس ها را انتخاب و خرید می کنند با هیچ چیز در این دنیا قابل قیاس نیست و این محبت فقط از طرف خداوند و برکت امام رضا علیه السلام که شامل حال ما شده است ، خادمیاران و پرسنل فروشگاه که در این روز اینجا حاضر هستند ، از طرف اهل بیت دعوت شده اند.

جهانبخش مرادی نماینده شرکت شکاری بانی این امر خیر به خبرنگار اعزامی گفت:شرکت شکاری که تولید کننده و وارد کننده دوچرخه و لوازم جانبی است با هدف شاد کردن کودکان و اینکه شب عید هیچ پدر و مادری شرمنده بچه هاشون نباشند ،حدود ۳۸۰۰بن پوشاک تهیه و با همکاری آموزش و پروش در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و با هماهنگی شرکت اتوبوسرانی جهت حمل و نقل رایگان به محل نمایشگاه عیدانه فجر برای خرید مایحتاج عید نوروز آورده شدندو بعد از خرید با ساندویچ از آنها پذیرایی می شود.

وی در ادامه از همکاری خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در پذیرایی و برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام و آماده سازی تغذیه و برقراری نظم و همچنین همکاری کانون خدمت رضوی منطقه ۲ تهران تشکر وقدردانی کرد.

در این نمایشگاه علاوه بر خرید، دانش آموزان در غرفه کودک روی کاربرگهایی حرف دل و آرزوهاشون را به خداوند نوشتند، نقاشی کشیدند،قرآن خواندند و جایزه گرفتند ،صورتهایشان با کشیدن شکلک ها زیباتر شد و خنده هایشان به اوج رسید ، موقع خروج دلنوشته ای برای امام‌رضا علیه السلام نوشتند که هرکدام به نوبه خود خواندنی و وصف ناشدنی بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

علی جعفری

  • ×

    با ما در ارتباط باشید