» اخبار جدید » در مسئله حجاب همه باید به قانون احترام بگذاریم
اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - فرهنگی - گیلان

در مسئله حجاب همه باید به قانون احترام بگذاریم

۲۴ اردیبهشت ۰۲ 1۰38

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت : الحمدلله با اجرای طرح عفاف و حجاب و تشدید نظارت ها و برخی از سخت‌گیری‌ها در برابر پدیده کشف حجاب، خوشبختانه جو جامعه خیلی بهتر شد. حتی در این باره یک ارزیابی از مردم در تهران و شهرستان‌های مختلف داشتیم و سوال کردیم و به ما گفتند وضعیت بهتر شده است.

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ دکترمحمدرضا احمدی دبیر کمیسیون آموزش مجلس در خصوص تلاش برخی دستگاه‌های حاکمیتی برای مقابله با کشف حجاب، گفت: من اول از همه از وزیر کشور و سردار رادان و از همه کسانی که برای ممانعت از کشف حجاب پای کار آمده‌اند، تشکر می‌کنم. یک پیامی هم دارم و اینکه، همه بی‌حجاب‌ها در کل ایران، این‌ها همه فرزندان ما هستند اما بعضی‌ها فریب دشمن و معاندین نظام را می‌خورند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید همه یکپارچه برای ایران و سرزمین‌مان باشیم؛ خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند بین مسئولان و ملت تفرقه ایجاد کنند که در ادامه بتوانند از این موضوع  بر علیه وحدت ملی ما استفاده کنند بنابراین درخواست و پیام بنده به کسانی که در کشور بصورت علنی کشف حجاب می‌کنند این است که گول و فریب دشمن را نخورید.

نماینده مردم رشت در ادامه با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری  است که در منطقه امنیت کامل را دارد،؛ تصریح کرد:  دشمنان انقلاب  می‌خواهند با اختلاف افکنی بین ما،  امنیت را در کشور ما از بین ببرند البته همه ما به اصول و مبانی انقلاب معتقد هستیم. این اصول، اصول قانون اساسی است و ما اعتقاد داریم همه باید به قانون اساسی احترام بگذاریم و بحث دیگر، رعایت اصول شرعی ما است.

این چهره اصولگرای مجلس با بیان اینکه همه ما مسلمان هستیم و باید به اصول شرعی خود احترام بگذاریم ؛ گفت: دشمن دوست ندارد که امنیت در کشور ما پایدار باشد و همیشه قصد دارد با انواع ترفندها این وحدت را از بین ببرد و تفرقه و ناامنی در کشور ما ایجاد کند لذا همه با هم باید دست رد به سینه دشمن بزنیم و همه باید در از رعایت قانون، یکی باشیم.

وی به رویکرد وزارت کشور، نیروی انتظامی و مابقی دستگاه‌های مرتبط در امر عفاف و حجاب در مقابله با بی حجابی در کشور اشاره  و خاطرنشان کرد: متولیان امر عفاف و حجاب طبق قانون باید با بی‌حجابان برخورد و کاری کنند که این افراد هم به قانون احترام بگذارند.

دکتر احمدی در ادامه گفت: الحمدلله بعد از اجرای طرح عفاف و حجاب با نظارت و سخت‌گیری‌هایی که در برابر پدیده کشف حجاب شد، خوشبختانه جو جامعه خیلی بهتر شد. حتی در این باره یک ارزیابی از مردم در تهران و شهرستان‌های مختلف داشتیم و سوال کردیم و به ما گفتند وضعیت بهتر شده است.

دبیر کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مقتدر و قدرتمند است و اگر جایی مماشات کند و مصالحه کند، حتماً در جای دیگر با اقتدار برخورد می‌کند؛ اظهار نمود: اگر با همین رویکرد فعلی به پیش برویم، حتماً وضعیت حجاب در کشور بهتر  خواهد شد و از طرفی، متولیان امر و ضابطین قوه قضاییه تصمیم می‌گیرند که در ادامه راه به سخت‌گیری‌ها شدت بدهند یا نه؟

نماینده اصولگرای مجلس یازدهم در پایان در پاسخ به این پرسش که  چرا برخی مدام صحبت از برگزاری رفراندوم در موضوعات مختلف از جمله حجاب می‌کنند، گفت: در مورد طرح رفراندوم باید بگویم که یک ادعای بیخود است. از بین این همه کشور‌هایی که همین افراد آن را متمدن می‌دانند، کدام یکی رفراندوم گذاشته‌اند؟ اصلاً در آمریکا، انگلیس و فرانسه اجازه می‌دهند مردم کلمه رفراندوم را مطرح کنند؟ این‌ها همه فرافکنی از طرف عده اندکی است و مردم، انقلاب و کشور را دوست دارند و حجاب را می‌خواهند. نه فقط برای حجاب که برای هیچ چیزی در کشور رفراندوم نیاز نیست. رفراندوم به تمام معنا را در روز قدس و  راهپیمایی روز۲۲ بهمن دیدیم که مردم پای کار آمدند بنابراین رفراندوم یعنی روز قدس و ۲۲ بهمن. هر جا نیاز باشد مردم پای انقلاب و دفاع از ارزش های آن هستند و هشت سال دفاع مقدس و مدافعان دفاع از  حرم حضرت زینب ، نمونه‌های بارز و خوبی برای این موضوع هستند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید