» سیاست » احزاب و شخصیت ها » پیام تبریک فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس : دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است
احزاب و شخصیت ها - اخبار جدید - تهران - جدیدترین اخبار - دولت

پیام تبریک فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس : دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

۳۱ شهریور ۰۲ 0۰111

آسمانی نیوز- حسین فسایی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ متن پیام حسین فسایی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور را در ادامه می خوانید:
خوشا آنان کـه جانان می شناسند / طریق عشق و ایمان می شناسند.
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان / شهیدان را شهیدان می شناسند
درود خداوند بر غیرتمندانی که با فدا نمودن جان خود آزادی و آزادگی را برای ما به ارمغان آوردند.
درود خداوند بر مادرانی که از جگر گوشه‌های خود، در اه حق و حقیقت گذشتند.
درود خداوند بر جوانانی که از جان خود در راه وطن و مردم خود گذشتند.
هفته دفاع مقدس یادآور غیرت جوانان غیور و بزرگ این مرز و بوم است. یادآور رهایی از زیر بار استکبار، یادآور ایستادگی و مقاومت کشور است.
دفاع مقدس یعنی مردانی از جنس نور، با قلبی از نوع دریا، با چشمانی بصیر، با افکاری ناب، با قدمهایی همچون فولاد، با دستانی همچون دست ابراهیم نبی (بت شکن تاریخ) و شجاعت و شهامتی علوی؛ ایثاری بزرگ، جهادی به یاد ماندنی در نبردی مردانه، در قلب تاریخ آفریدند که همچون خورشیدی تابان، چراغ راه جویندگان حقیقت شد.یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است.
 هفته دفاع مقدس یادآور شکل‌گیری یکی از حماسه‌های سترگ و الهام بخش تاریخ ایران است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه‌های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج‌گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.
امروز، به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و باید برای پاسداشت خون شهیدان در جهت اعتلای ایران در عرصه های مختلف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی تلاش کنیم چرا که اگر موفق به حفظ آن ارزشها از جمله ازخودگذشتگی، نوع دوستی، میهن دوستی، توجه به هویت دینی و ملی، غیرت، شجاعت، جوانمردی، رشادت و فرهنگ شهادت و ایثار شویم، یعنی در پاسداشت آثار و دستاوردهای دفاع مقدس موفق بوده‌ایم.
بی تردید هفته بزرگداشت دفاع مقدس” که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی ‌عصر(عج) و در پرتو منویات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید