» اخبار جدید » شناسایی بیماران خاص منطقه ۸ تهران زیر خیمه عزای حضرت رقیه(س)
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

شناسایی بیماران خاص منطقه ۸ تهران زیر خیمه عزای حضرت رقیه(س)

۱۱ شهریور ۰۱ 0۰41

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۸ تهران همزمان با برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت رقیه(س) که از یکشنبه ۶ تا شنبه ۱۲ شهریورماه در زمین چمن بوستان فدک نارمک از ساعت ۲۰:۳۰ دایر است، میز خدمت سلامت مختص تمامی عزاداران تدارک دیده‌اند.

مشارکت‌کنندگان در مراسم عزای حضرت رقیه(س) می‌توانند با مراجعه به بخش میز سلامت ضمن دریافت خدمات مشاوره، از غربالگری فشارخون و ویزیت رایگان پزشک نیز بهره‌مند شوند.

همچنین در این محل علاوه بر موارد فوق، ویزیت ابتدایی دندانپزشکی نیز توسط پزشک مجرب و مسئول کانون سلامت خدمت رضوی منطقه ثامن تهران، انجام می‌شود.

گفتنی است از جمله اتفاقات خوبی که طی این شب‌ها پای میز خدمت سلامت انجام شد، شناسایی بیماری‌ها و بیماران مختلف خاص منطقه توسط خادمیاران این منطقه جهت ثبت در بانک اطلاعاتی و پیگیری امور مربوط به آنان بود.

به عنوان مثال خادمیاران این میز خدمتی توانستند به مدد صاحب این مجلس و لطف حضرت امام رضا(ع) علاوه بر شناسایی یک خانواده بی‌بضاعت برای دریافت خدمات دندانپزشکی، یک بیمار سرطانی دیگر را نیز شناسایی کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید