» اجتماعی » فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگری کشور، انتصاب شایسته دکتر مهرداد عظیمی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را صمیمانه تبریک گفت
اجتماعی - اخبار جدید - انتصاب - تهران - جدیدترین اخبار - دولت

فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگری کشور، انتصاب شایسته دکتر مهرداد عظیمی به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را صمیمانه تبریک گفت

۱۰ مهر ۰۲ 1۰235

فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگری کشور طی پیامی انتصاب دکتر مهرداد عظیمی به سمت ” دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی” تبریک‌ گفت.

 

به گزارش «ترسیم آنلاین» ؛ متن‌ پیام حسین فسایی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگری کشور بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر مهرداد عظیمی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،

بدینوسیله در کمال افتخار و مسرت انتصاب شایسته شما برادر انقلابی، متعهد،متخصص،ولایی و ارزشی در سمت ” دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی” را صمیمانه تبریک وتهنیت عرض نموده، توفیقات روزافزونتان را در راه خدمتگذاری به ملت شریف ایران اسلامی و اعتلای نام ایران در سراسر جهان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

به گزارش «بهارستان آنلاین» ؛ مهرداد عظیمی، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و کارشناس ارشد علوم سیاسی است که پیش از این مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس را عهده‌دار بود. وی ریاست مرکز تولید و فنی سیما، معاونت فنی و سرپرست صدا و سیمای مرکز ایلام، مدیریت فناوری اطلاعات صدا و سیمای مرکز خوزستان و مدیریت سروش رسانه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید