» اخبار جدید » محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس: اسراییل و امریکا رویای پاک کردن غزه از نقشه فلسطین را در سر دارند
اخبار جدید - تهران - خاورمیانه - دولت - سیاسی - مجلس شورای اسلامی

محسن پیرهادی، عضو هیات رئیسه مجلس: اسراییل و امریکا رویای پاک کردن غزه از نقشه فلسطین را در سر دارند

۲۷ مهر ۰۲ 5۰91

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تلاش برای کوچاندن مردم غزه طرح جدید اسرائیل و آمریکا برای خاورمیانه است، گفت:آنها رویای پاک کردن غزه از نقشه فلسطین را در سر دارند اما جریان مقاومت همچون گذشته مانع از تعبیر خواب شومشان خواهد شد.

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ محسن پیرهادی، با تاکید بر اینکه امریکا در جنایات جنگی نوار غزه با ارتش اسراییل همدست است،افزود:حضور دو ناو جنگی امریکایی در شرق مدیترانه،همراهی ۲ هزار سرباز امریکایی با ارتش صهیونیستی و برنامه سفر رییس جمهور امریکا به سرزمین‌های اشغالی موید این است که امریکا عملا و در بالاترین سطح از جنایات اخیر رژیم صهیونیست در قبال مردم مظلوم غزه حمایت کرده و می‌کند .

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به فاجعه تلخ و هولناک بمباران بیمارستان معمدانی که منجر به شهادت صدها تن از غیر نظامیان در نوار غزه شد، گفت: هیچ منطق و وجدانی توجیه کننده حمله به یک بیمارستان و قتل عام مردم بی پناه و غیر نظامیان نیست، انفعال جامعه جهانی به ویژه مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت جنگی،تاسف آور است.

پیرهادی گفت:رژیم غاصب صهیونیستی در ارتکاب جنایات وحشیانه علیه غیر نظامیان بی پناه،خط قرمزی را ندارد و مدعیان دروغین حقوق بشر باید بدانند در وقوع این فجایع با اسرائیلی‌ها سهیم و شریک هستند.

این عضو هیات رییسه مجلس در پایان  تاکید کرد که حملات اخیر رژیم صهیونیستی و بیانیه های پوشالی حامیانش ساعاتی پس از جنایت بیمارستان المعمدانی نشان داد متاسفانه اغلب کشورهای غربی در اعمال قوانین بشردوستانه بین‌المللی علیه رژیم اشغالگر فلسطین استانداردی دوگانه دارند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید