» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » مسابقه “عکس روزه اولی ها” در فضای مجازی توسط کانون رضوی شهرستان قرچک
کانون های خدمت رضوی استان تهران

مسابقه “عکس روزه اولی ها” در فضای مجازی توسط کانون رضوی شهرستان قرچک

۷ فروردین ۰۳ 1۰15

کانون خبر و رسانه رضوی شهرستان قرچک مسابقه روزه اولی ها را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش آسمانی نیوز؛ روابط عمومی دفتر خدمت رضوی شهرستان قرچک با ابتکار کانون خبر و رسانه رضوی اقدام به برگزاری مسابقه عکس روزه اولی ها در فضای مجازی کرده است.

رضا کریمیان مسؤل روابط عمومی دفتر خدمت رضوی شهرستان قرچک ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عنوان داشت: امسال در ابتدای ماه مبارک رمضان با همفکری و تصمیم گیری تیم خبر و فضای مجازی طراحی یک مسابقه در فضای مجازی جهت جذب و مشارکت مخاطبین نوجوان با نام روزه اولی ها انجام شد، با اعلام و اطلاع رسانی عمومی در کانال های شهرستان و قرار دادن لینک مسابقه جهت ارسال تصاویر، کار شروع شد.

وی گفت: کسانی که تمایل به شرکت در مسابقه دارند تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند به کانال امام رضایی های شهرستان قرچک در پیام رسان ایتا به آدرس زیر مراجعه نموده و پس از عضویت در کانال از مطالب آن استفاده کرده و در مسابقات هم شرکت نمایند.
https://eitaa.com/emamReza_gharchak

کریمیان ادامه داد: در همین راستا تیم داوری جهت بررسی و انتخاب بهترین عکس تشکیل شده است و به سه نفر از منتخبین کمیته داوران در روز عید سعید فطر جایزه اهدا خواهد شد.

مسؤل روابط عمومی خاطر نشان کرد: بجز مسابقه عکس روزه اولی ها کانون رسانه و فضای مجازی هر هفته یکشنبه ها ساعت ۸ شب، مسابقه موضوعی و مناسبتی بصورت چهار گزینه ای برگزار می‌کند سوالات این مسابقات از کلیپ ها و مطالب ارسالی در کانال امام رضایی های شهرستان قرچک طراحی می‌شود و یک نفر از کسانی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده باشد بصورت قرعه کشی انتخاب و کارت هدیه تقدیم برنده می‌شود که این هفته سومین دوره از این مسابقه برگزار و برنده اعلام شد.

انتهای پیام/ خبرنگار رضا کریمیان

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید