» اجتماعی » پذیرایی خادمیاران رضوی اسلامشهر با سنت افطاری ساده در روستای ده عباس اسلامشهر
اجتماعی - اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

پذیرایی خادمیاران رضوی اسلامشهر با سنت افطاری ساده در روستای ده عباس اسلامشهر

۱۸ فروردین ۰۲ 0۰45

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ، خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر در ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام سفره افطاری خیابانی در روستای ده عباس با همکاری روستاهای کرک و ملک آباد پهن کرده و از روزه داران پذیرایی کردند.

ولی اله اصغری دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ضمن تبریک بهار معنویت و قبولی طاعات و عبادات در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این سنت حسنه هرساله در سطح شهرستان به صورت افطاری ساده برگزار و با اقلامی مانند نان، پنیر، سبزی، خرما، آب و شیر از روزه‌داران پذیرای می‌شود و امسال این سنت به سفره افطاری خیابانی به نیت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت علیه‌السلام در این روستا انجام شد.

وی افزود: کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با همت خادمیاران و یاوران رضوی و با همکاری شورا و دهیاری روستای ده عباس سفره احسان و افطار تدارک دیده و هزار و‌۵۰۰ نفر از اهالی روستاهای ده عباس، کرک و ملک آباد از سفره کرامت اهل بیت(ع) متنعم شدند.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: هزینه‌های تدارک و تهیه این افطاری با کمک با کمک مردم و خیرین تامین شده و گسترش این سنت حسنه از اهداف مورد توجه است.

وی در ادامه افزود: این سنت حسنه هرساله در سطح شهرستان برگزار شده و تلاش می‌کنیم استمرار و تداوم بیشتری در مناطق مختلف شهرستان به ویژه روستاهای اطراف داشته باشد و شب‌های آینده نیز در آستان مقدس امامزاده عقیل علیه السلام موکب پذیرایی از شب زنده داران و احیا کنندگان شب‌های قدر با کمک خادمیاران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

محقق علوم دینی بهنام شیردل

  • ×

    با ما در ارتباط باشید