کانون های خدمت رضوی استان تهران - کانون های خدمت رضوی استانها - کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

پویش همدلی با غزه

۲۶ آبان ۰۲ 1۰104

 

خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی کشور همراه هم وطنان با شرکت در “پویش همدلی با غزه”به کمک مردم فلسطین می روند.

به گزارش آسمانی نیوز، احمد میرزاده مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی در حاشیه برگزاری اولین همایش آموزشی دبیران مناطق معاونین و مسوولین کانون‌های تخصصی استان تهران با اشاره به تکلیف هر انسان آزاده در حمایت از مردم مظلوم غزه از برگزاری «پویش همدلی با غزه» توسط کانون های خدمت رضوی در سطح کشور خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت دفاع از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن ظلم اسراییل غاصب و اجرای «پویش همدلی با غزه» گفت: شبکه خادمیاران رضوی در مسیر حمایت از مظلومان جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی خادمیاران و مردم به مردم غزه را در قالب «پویش همدلی با غزه» مورد توجه قرار داده و در این پویش خادمیاران و آحاد مردم کمک‌های نقدی خود را در قالب نذورات آستان قدس به صورت الکترونیک پرداخت می کنند.

میرزاده افزود :علاوه بر این کمک‌های غیرنقدی و اقلام دارویی نیز جمع آوری می‌شود و این کمک‌ها به عنوان حمایت خادمیاران رضوی با عنایت امام رضا(ع) به دست مردم مظلوم غزه خواهد رسید.

وی در ادامه با دعوت از خادمیاران رضوی و آحاد مردم برای پیوستن به این پویش گفت: اقشار مختلف مردم می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کانون خدمت رضوی محل سکونت خود کمک‌های خود را برای رسیدن به دست مردم غزه به این پویش اهداء کنند، همچنین خادمیاران رضوی با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه خادمیاری می‌توانند به جمع حامیان و شرکت کنندگان در این پویش بپیوندند.

انتهای پیام. /

به این نوشته امتیاز بدهید!

احمد زمردی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید