» اجتماعی » کارشناس حقوق ومسائل اجتماعی بمنسبت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: گزینه امنیت و محیط امن برای مردم،یکی از شاخص‌های زندگی برتر و جامعه پیشرفته است
اجتماعی - اخبار جدید - تهران - جدیدترین اخبار - دولت

کارشناس حقوق ومسائل اجتماعی بمنسبت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: گزینه امنیت و محیط امن برای مردم،یکی از شاخص‌های زندگی برتر و جامعه پیشرفته است

۱۶ مهر ۰۲ 0۰69

محمدامین امین زاده بمناسبت هفته نیروی انتظامی برای آسمانی نیوز نوشت : وقتی که صحبت از شاخص‌های زندگی برتر و جامعه پیشرفته می‌شود، گزینه امنیت و محیط امن برای مردم، تبدیل به یک شاخصه اصلی می‌شود که تأمین آن وظیفه اصلی و عمده هر حاکمیت به شمار می‌رود.

کشور ما به دلیل قرارگیری در موقعیت بسیار حساس ژئوپلیتیک جهان و همسایگی با کشورهای ناامنی مانند افغانستان و پاکستان که حتی در تأمین امنیت خود با مشکلات جدی مواجهند، مخاطرات انتظامی فراوانی در داخل دارد که مدیریت آن‌ها نیازمند تلاش و مجاهدت بسیار زیادی است.

امروزه فرماندهی انتظامی کشور با گستره‌ای به وسعت ایران اسلامی عهده‌دار این مسئولیت خطیر بوده و هرچند که فراز و نشیب‌های فراوانی به چشم دیده، توانسته که در حد و اندازه‌های مطلوبی خود را نشان دهد.

بی‌شک در هر دستگاهی اشتباه و خطا وجود داشته و نیروی انتظامی هم عاری از این موضوع نیست ولی اینکه سیستم‌های نظارتی داخلی نسبت به پاک‌سازی و سالم‌سازی محیط کار اقدام عاجل نمایند، امری است که در وضعیت بسیار خوبی در این سیستم نظامی به چشم می‌آید.

هفته نیروی انتظامی را به عزیزان سخت‌کوش و فعال پلیس در جای‌جای ایران اسلامی تبریک گفته و امیدوارم که در اجرای مأموریت‌های خود در تأمین امنیت کشور و ملت، موفق و سلامت باشند.

محمدامین امین زاده کارشناس حقوق ومسائل اجتماعی

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید