» سیاست » آیت الله علیرضا اعرافی » خبر جعلی منتسب به مدیر حوزه‌های علمیه در فضای مجازی نشان دهنده استیصال بدخواهان است
آیت الله علیرضا اعرافی - اخبار جدید - جدیدترین اخبار - دولت - سیاست - سیاسی - قم

خبر جعلی منتسب به مدیر حوزه‌های علمیه در فضای مجازی نشان دهنده استیصال بدخواهان است

۱۱ مرداد ۰۲ 2۰88

آسمانی نیوز – خبری جعلی منتسب به حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در فضای مجازی نشان دهنده استیصال بدخواهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«آسمانی نیوز» ؛ امروزه فضای مجازی تمام ساحت‌های حیات بشری را آن‌گونه تحت تأثیر قرار داده است که دنیای ما را در کمیت و کیفیت دچار تحولاتی عمیق ساخته است به نحوی که فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت پیدا کرده است. براساس همین اهمیت فزاینده است که رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدیریت فضای مجازی در کوتاه مدت و میان مدت» را از مسائل اصلی اجتماعی کشور دانستند و خواستار مدیریت عقلانی این فضا و توجه جدی به اهمیت این حوزه در تقویت فرهنگ جامعه شدند.

اخیرا عناصر منفور و ضد انقلاب در فضای مجازی از روی استیصال و درماندگی به دلیل شکست در پروژه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شروع به انتشار اخبار کذب منتسب به علما و شخصیت های حوزوی و سیاسی کشور نموده است که در این زمینه هوشیاری مردم عزیزمان و به ویژه دستگاه های امنیتی را برای مقابله با این ترفند جدید دشمن طلب می نماید.

بر همین اساس رسانه‌های ضد انقلاب در جدیدترین اقدام ذلت بار خود، خبری از زبان مدیر حوزه‌های علمیه منتشر کرده اند که دروغ محض بوده و این نوع اظهار نظر از ساحت علما و شخصیت های علمی و فکری حوزه های علمیه بدور است و تنها نشان دهنده عناد دشمنان نسبت به حوزه‌های علمیه و انقلاب اسلامی است.

رسانه‌های ضد انقلاب در جدیدترین اقدام ذلت بار خود، خبری از زبان مدیر حوزه‌های علمیه منتشر کرده اند که  نشان دهنده عناد دشمنان نسبت به حوزه‌های علمیه و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید