» صفحه اصلی » ۹۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان همدان اعزام شدند
صفحه اصلی

۹۰۰ مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر استان همدان اعزام شدند

۲۸ بهمن ۹۵ 0۰6

[ad_1]

حجت الاسلام علی دشتکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: برنامه‌های ایام فاطمیه با رویکرد؛ تبیین اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی فاطمی، ولایتمداری در نگاه فاطمی و سلامت اجتماعی در نگاه فاطمی در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از امتیازات و فرصت‌های فرهنگ دینی به ویژه در فرهنگ شیعه مناسباتی است که در طول سال شاهد آن هستیم، گفت: این مناسبات فرصت مغتنمی را در اختیار مجریان فرهنگی دینی برای بهره‌مند ساختن مردم از معارف قرار می‌دهد که در کنار ظرفیت شبکه تبلیغ استان در زمینه اجرای برنامه‌های دینی برای اقشار مردمی بسیار تأثیرگذار است.

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: ۱۰ هزار نفر در همدان عضو شبکه تبلیغی هستند که همگی برای اجرای برنام‌های ایام فاطمیه اول و دوم آماده شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ مسجد در همدان فعال است، گفت: برنامه‌های ایام فاطمیه در ۱۵۰۰ مسجد همدان برگزار می‌شود، ضمن اینکه ۲۲۰۰ هیئت نیز برنامه‌های خود را در این ایام اجرا می‌کنند.

وی از اعزام ۹۰۰ مبلغ در این ایام به نقاط مختلف همدان خبر داد و بیان کرد: ۲۵۰ روحانی نیز در طرح هجرت مستقر شده‌اند که این روحانیون به ویژه به مناطق روستایی و محروم همدان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام دشتکی اظهار داشت: در دهه دوم فاطمیه و در روز شهادت در تمام مراکز شهری استان عزاداری خیابانی و حرکت دستجات عزاداری را داریم که رد شهر همدان در حدفاصل میدان امامزاده عبدالله و میدان امام انجام می‌شود.

وی افزود: برگزاری کنگره سراسری شعر فاطمی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است که پنج‌شنبه با حضور میهمانان خارج از استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه ایام فاطمیه را باید قدر دانست و از این فرصت برای معرفی زوایای زندگی حضرت فاطمه(س) بهره گرفت، افزود: در هر دو دهه سعی داریم تا مردم را نسبت به زندگی فاطمی آشنا کنیم، ضمن اینکه زنان و دختران جامعه باید بیشتر از هر کسی دیگر با فرهنگ فاطمی آشنا شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید