» صفحه اصلی » آئین احیای سومین شب قدر در مسجد جامع باغ فیض برگزار شد
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

آئین احیای سومین شب قدر در مسجد جامع باغ فیض برگزار شد

۱۵ فروردین ۰۳ 1۰21

خادمیاران و یاوران رضوی کانون های خدمت رضوی منطقه ۵تهران در مراسم سومین شب قدر در کنار اهالی و عاشقان اهل بیت(ع) بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، مهرداد خانباباخانی مسئول کانون محله ای خدمت رضوی مسجد جامع باغ فیض ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: مراسم احیای سومین شب قدر با حضور خادمیاران و یاوران رضوی، عاشقان امامت و ولایت، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع باغ فیض برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با ترتیل خوانی کلام وحی و سوره‌های روم، دخان و عنکبوت‌ و قرائت دعای جوشن کبیر، نیایش، روضه‌خوانی محسن ابراهیم، حسن ابراهیم، سید محمد عبادی و محمدرضا قدیانی از مداحان اهل بیت(ع) سخنرانی حجت‌الاسلام صابری و زمزمه الهی العفو و اسما اعظم الهی تا هنگام سحر ادامه پیدا کرد و با آئین قرآن به سرگرفتن و توسل به کلام وحی پایان یافت.

خانباباخانی از مردم و اهالی محله باغ فیض جهت شرکت در راهپیمایی یوم القدر جهان اسلام، روز قدس دعوت کرد تا با حضور گسترده در این حرکت حماسی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان جهانیان بدهند.

وی خاطرنشان کرد: پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همزمان با شب های قدر و سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مراسم آخرین شب قدر در آستان مقدس امامزادگان سیدجعفر(ع) وسیده حمیده خاتون (س) باغ فیض نیز به صورت همزمان توسط کانون محله ای خدمت رضوی مسجد جامع باغ فیض برگزار شد.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید