» صفحه اصلی » انس با قرآن/حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن 
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

انس با قرآن/حضور خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران در نمایشگاه بین المللی قرآن 

۱۴ فروردین ۰۳ 1۰17

خادمیاران کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با برنامه های متنوع در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن شرکت کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، نجمه مقصودی مسئول کانون قرآنی خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولای متقیان امام علی علیه‌السلام گفت:رمضان، ماهی است که در آن قرآن نازل شد. بنابراین، رابطه ویژه ای میان قرآن و ماه رمضان وجود دارد؛ همان گونه که در فصل بهار، عالم طبیعت، حیاتی دوباره پیدا می کند، رمضان نیز بهار قرآن است.

وی اظهار داشت: غرفه آستان قدس رضوی و حضور مرکز امور قرآنی در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران تا ۱۴ فروردین هر روز میزبان علاقه‌مندان به قرآن در مصلی امام خمینی(ره) تهران است که خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۵ تهران در شام شهادت امیرالمومنین(ع) در غرفه حضور پیدا کردند.

مقصودی افزود: طرح‌های قرآنی این غرفه ازجمله کرسی تلاوت رضوی، من قرآن را دوست دارم، دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) و دوره‌های تربیت مربی آن، آموزش تلاوت شمیم رضوی، تحفیظ رضوی، دوره‌های تفسیر و تدبر قرآن کریم، شباب‌الرضا(ع)، جلسات سنتی قرآن کریم و راه‌اندازی و راهبری آن، نذر بهشتی و رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در زمان حضور خادمیاران منطقه۵، طرح “من قرآن را دوست دارم” مختص کودکان و نوجوانان در نمایشگاه اجرا و ۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان در این طرح به صورت مجازی ثبت نام کردند.

مقصودی گفت: در طرح مهد الرضا(ع) چهار میز برای بازی ها و برنامه های خاص با محتوا و محوریت دینی در نظر گرفته شده بود، آموزش قرآن به صورت غیر مستقیم و در قالب بازی، قصه، شعر، نمایش سایه، پازل و نقاشی‌ ، طراحی شده تا مباحث دینی به کودکان به صورت ساده و روان آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه های غرفه آستان قدس رضوی، گروه سرود دختران کانون محله ای شهید روستایی محله کن به اجرای چند قطعه پرداختند.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید