» سیاسی » دولت » بازرسی ریاست جمهوری قبل از هرگونه اظهار نظر در ارتباط با مجلس به موضوع دریافت خودرو توسط دستگاه‌های دولتی ورود کند
دولت - سیاست - سیاسی - مجلس شورای اسلامی - مرکزی

بازرسی ریاست جمهوری قبل از هرگونه اظهار نظر در ارتباط با مجلس به موضوع دریافت خودرو توسط دستگاه‌های دولتی ورود کند

۱۷ اردیبهشت ۰۲ 2۰52

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها تأکید کرد: اظهار نظر در مورد مجلس خارج از اختیارات قانونی بازرسی ریاست جمهوری است و اگر تخلفی توسط نمایندگان انجام شود ساز و کار نظارتی بر رفتار نمایندگان باید موضوع را بررسی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آسمانی نیوز» ؛ محمدحسن آصفری درباره اظهارات مسئول بازرسی ریاست جمهوری آنرا خارج از اختیارات قانونی وی دانست و خاطرنشان کرد : اگر تخلفی توسط نمایندگان انجام شده سازوکار نظارتی بر رفتار نمایندگان باید موضوع را بررسی کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بازرسی ریاست جمهوری باید پیش از هرکاری به موضوع دریافت خودرو توسط سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی ورود کند که در برخی دستگاه‌ها این اتفاق افتاده است و در بدنه قوه مجریه بوده است.

وی با انتقاد از ورود دولت به بخشی خارج از حیطه مسئولیت قانونی گفت: رفتار بازرسی ریاست جمهوری اختلافات بین قوا را به همراه دارد و در حالی که رئیس جمهور اعلام کرد استیضاح حق قانونی مجلس بوده است، این در حالی است که مجموعه‌های دولت باید از شخص اول قوه مجریه تبعیت کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: ما اعتقاد داریم یکی از موضوعاتی که باید شفاف شود، همین بحث واگذاری خودرو است و در دولت نیز اگر کسی خودرو دریافت کرده باید شفاف شود چنانکه اگر در مجلس هم این پدیده اتفاق افتاده باشد مستنداتش باید در اختیار مجلس قرار گیرد./

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید