» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استانها » برافراشته شدن بیرق امام رضا(ع) در شب های ماه مبارک رمضان در بوستان لاله
کانون های خدمت رضوی استانها

برافراشته شدن بیرق امام رضا(ع) در شب های ماه مبارک رمضان در بوستان لاله

۷ فروردین ۰۳ 2۰34

خادمیاران خدمت رضوی مناطق استان تهران در ماه ضیافت الهی، سفیران حضرت رضا علیه السلام برای پذیرایی از روزه داران، رهگذران و مسافران نوروزی در چایخانه حضرتی واقع در بوستان لاله تهران به مدت ۲۹ شب خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش آسمانی نیوز، میثم تمیمی دبیر کانون های محله ای استان تهران خبر از برپایی چایخانه امام رضا علیه السلام با عنایت امام رئوف (ع) داد.
وی اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشنواره (شهر رمضان ) کانون های خدمت رضوی برخی از مناطق تهران ۵،۶،۹،۱۰،۱۲،۱۶،۱۸،۱۹،۱۷،۳،۴،۱۴،۱۳ میزبان مهمانان امام رئوف از اولین روز ماه مبارک رمضان لغایت ۲۹ ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی شدند.

تمیمی عنوان کرد: جشنواره بزرگ «شهر رمضان» با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و همراهی منطقه ۶ شهرداری از اول ماه مبارک در پارک لاله با حضور پرشور مردم تهران در حال برگزاری است و بخش‌های مختلف این جشنواره از شبکه‌های سیما به صورت زنده و ضبطی پخش خواهند شد.

وی افزود:خادمیاران و یاوران رضوی مناطق تهران در حاشیه جشنواره رمضان از ساعت ۱۶:۳۰ آماده پذیرایی از روزه داران و مهمانان نوروزی می شوند .
دبیر کانون های محله ای استان تهران خاطر نشان کرد: خادمیاران و یاوران رضوی برخی از مناطق تهران سعی کردند با مهیا کردن افطاری ساده، تبرکات ( نبات) و غذای گرم در محفل گرم و صمیمی زیر بیرق حضرت رضا علیه السلام روزه داران حضرت را تکریم کنند.
وی گفت: خادمیاران و یاوران رضوی هر شب از ماه مبارک رمضان با اذان مغرب پذیرای مسافران و روزه داران هستند و راس ساعت ۲۰ به صورت زنده با همخوانی صلوات خاصه و نوای نقاره زنی با عرض ادب به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام چایخانه حضرت را هر چه پرشکوه تر برگزار کردند.

خادمیاران با تدارک افطار ساده ای اما به پهنای وسعت دلهای عاشقان و مشتاقان آن حضرت و دل های رهگذران و گردشگران پارک لاله را روانه پنجره فولاد امام رضا (ع) و چایخانه حضرت در صحن کوثر کردند، مشتاقانی که دلشان را به پنجره فولاد حضرت گره زده بودند از راه دور عرض ارادت به ساحت حضرت رضا علیه السلام داشتند و با افطار ساده مهمان امام رئوف بودند.
مراسم چایخانه هرشب تا ساعت ۲۱:۳۰ شب ادامه دارد و آماده پذیرایی از هموطنان در ایام نوروز که مصادف با شب های ماه مبارک رمضان است را دارد.

انتهای پیام/ خبرنگار مریم کنشلو

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید