» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استانها » بیانیه کانون های خدمت رضوی استان تهران در آستانه روز قدس  
کانون های خدمت رضوی استانها

بیانیه کانون های خدمت رضوی استان تهران در آستانه روز قدس  

۱۷ فروردین ۰۳ 1۰26

حضور خانواده بزرگ خادمیاران‌ رضوی استان تهران در راهپیمایی‌ روز جهانی قدس

به گزارش آسمانی نیوز، متن بیانیه کانون های خدمت رضوی استان تهران به این شرح است:

خادمیاران‌ رضوی استان تهران با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی عظیم روز قدس، فردا‌ جمعه همگام با ملت‌های آزادی‌خواه‌ جهان در این مراسم باشکوه شرکت خواهند کرد.

خادمیاران رضوی استان تهران در بیانیه‌ای تصریح کردند: هفدهمین روز از بهار که مصادف است با بیست و پنجمین روز بهار قرآن در ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس به‌عنوان یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) برای اعلام حمایت ملت‌های آزاده از مظلومان‌ به ویژه مردم مقتدر اما مظلوم فلسطین است که این روزها در معرض جنایات سبوعانه‌ و نسل‌کُشی‌ صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

راهپیمایی قدس امسال در حساس‌ترین زمان خود و در حالی برگزار می‌شود که بیش از ۶ ماه است ملت مظلوم و قهرمان فلسطین و غزه‌ در محاصره‌ و تحت بدترین شرایط انسانی و شدیدترین جنایات رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارد؛ رژیمی که دامنه جنایت‌هایش را با حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و شهادت مظلومانه تعدادی از سرداران رشید اسلام و مدافعان حریم و حرم گسترده کرده است.

اگر چه قلب تمامی انسا‌ن‌های بیدار و آگاه، جریحه‌دار و داغدار از این همه ظلم و مصیبت است، اما ایستادگی مردم غزه‌ بیش از پیش پیروزی مستضعفین را بر جهانیان آشکار کرد و اشغالگران قدس شریف بی‌آبروتر از هر زمانی آخرین روزهای عمر ننگین خود را می‌گذرانند.

خادمیاران رضوی استان تهران با تأکید بر دفاع از حقوق مظلومان و برپایی عدل که از مهم‌ترین توصیه‌ها و سیره ائمه‌ هدی بوده و با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها، ضمن دعوت از عموم امت اسلام برای برگزاری هرچه‌باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس اعلام می‌دارند همراه با خانواده‌های خود و در ردای خادمیاری امام رئوف، همگام با آحاد مردم ایران اسلامی در این مراسم حضور خواهند یافت و آزادی قدس شریف و همه مظلومان عالم را از خدای بزرگ مسألت دارند.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید