» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استانها » خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر
کانون های خدمت رضوی استانها

خادمیاران‌رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

۳۱ فروردین ۰۳ 3۰22

خدمت۵۰۰ نفر از خادمیاران در تولید بیش از ۴۵۰۰اثر رسانه ای در استان تهران ثبت شد.

به گزارش آسمانی نیوز، دبیر کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران گفت: درطول سال گذشته؛ خادمیاران ویاوران رضوی کانون خدمت رضوی رسانه با تولیدبیش از دوهزار و پانصد عکس نوشته و همچنین تولید و انتشار هشتصد کلیپ، تولید و بازنشر بیش از یک هزار عکس نوشته،استوری، پادکست و …..را اعلام کرد .

وی گفت : حضور در برنامه های متنوع استان، ضبط و تولید یکصدوپنجاه دقیقه تیزر گزارشی، میزبانی از کارگروه پهنه ۵ کشورو تولید کلیپ و تیزر، تولید کلیپ های آموزشی، مناسبتی و خدمات رضوی و انتشار در شبکه های اجتماعی، پوشش خبری و تصویری مواکب کانون های خدمت رضوی استان تهران در مرز مهران، مسیر پیاده روی اربعین و کربلا، ارسال محتوای خبری به صدای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری ها درسالی که گذشت انجام شده است.

زمردی با اشاره به اینکه دراستان تهران ششصد و بیست نفر خادمیار رسانه ای مشغول هستند، گفت: باتوجه به گستردگی استان تهران و ضرورت پوشش رسانه ای برنامه ها خادمیاران این کانون به کارگروه های تخصصی تقسیم شده اند که سیصد و پنجاه نفر در کارگروه ها بصورت شیفت فعالیت می کنند.

وی باتوجه به حجم بالای تولید خبر از فعالیت های کانون خدمت رضوی و انتشار در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی پربازدید گفت : استان تهران بعداز کرمان بالاترین میزان تولید خبر را

درسال گذشته درکارنامه خدمتی ثبت کردند که بیشترین تعداد اخبار مربوط به منطقه ۵، ۱۴، ۲۱ و شهرستان های شهریار، ری و قرچک می باشد .

زمردی بااشاره به اهمیت و رسالت رسانه ای و جایگاه خاصی که یک‌خادمیار دارد گفت : ماموریت یک خادمیار رسانه مشخص است و می بایست تمام تلاش خود را بکار ببندد تا بتواند خدمات رضوی را با قلم خود، دوربین، تولید محتوا و بازنشر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را به مخاطب منتقل کند .

زمردی گفت : مستند سازی از فعالیت های خادمیاران، تولید محتوای چهارشنبه های امام رضایی ، هماهنگی با صدای جمهوری اسلامی ایران جهت پخش صلوات خاصه در ساعات ۸ صبح و شب، آموزش خبرنویسی، آموزش گویندگی و هماهنگی با رادیو ایران جهت

تولید برنامه رادیویی خورشید هشتم از جمله فعالیت های خدمت رضوی استان تهران می باشد .

 

انتهای پیام/ فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید