» صفحه اصلی » توزیع ۲۰۰ وعده طعام رضوی در سومین شب قدر
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

توزیع ۲۰۰ وعده طعام رضوی در سومین شب قدر

۱۵ فروردین ۰۳ 1۰27

 

همزمان با اخرین شب قدر خادمیاران کانون محله ای مسجد جامع امام علی(ع) منطقه ۵ تهران اقدام به طبخ و توزیع ۲۰۰ وعده غذای گرم بین نیازمندان کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، محمد باقر حاجی زاده مسئول کانون محله ای خدمت رضوی مسجد جامع امام علی(ع) منطقه ۵ تهران از توزیع غذای گرم خبر داد و گفت: به مناسبت گرامیداشت شب‌های قدر تعداد دویست وعده غذای گرم با همکاری خیرین پُخت و در بین نیازمندان محله شهران و روستاهای اطراف توزیع شد.

وی هدف از طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان را ترویج فرهنگ رضوی در جامعه دانست و افزود: مبارزه با فقر غذایی و رفع سو تغذیه بین خانواده‌های نیازمند یکی از اولویت‌های خادمیاران به‌شمار می‌رود.

حاجی زاده با اشاره به اینکه این اقدام با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم انجام گرفت، گفت: کمک کردن و دستگیری از نیازمندان همان درسی است که از مکتب حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) آموخته‌ایم، همانگونه که حضرت فاطمه(س) حتی در شب عروسی نیز لباس خود را بخشید و این جز از روح بلند و دلی پر از یاد الهی سرنمی‌زند.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت نیز ۲۰۰ وعده طعام رضوی توسط کانون محله‌ای خدمت رضوی مسجد جامع امام علی علیه‌السلام طبخ و توزیع شده است.

گفتنی است این اقدام خیرخواهانه یکصد میلیون ریال هزینه داشت.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید