» اقتصادی » جلسه «اصلاح دستمزد کارگران» در صورت تشدید تورم تشکیل می‌شود
اقتصادی - حقوق و دستمزد - دولت - کسب و کار

جلسه «اصلاح دستمزد کارگران» در صورت تشدید تورم تشکیل می‌شود

۳ تیر ۰۲ 0۰74

آسمانی نیوز- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم اقتصادی که در ابتدای سال با آن مواجه بودیم فاصله بگیریم اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار برای اصلاح دستمزدها تشکیل خواهد شد.

به گزارش «آسمانی نیوز» ؛ ولی اسماعیلی در خصوص جلسه شورای عالی کار درباره اصلاح دستمزد ۱۴۰۲ کارگران، گفت: همان موقع که افزایش ۲۷ درصدی حقوق کارگران در شورای عالی کار مصوب شد، طی جلساتی که با مسوولین وزارت کار داشتیم، اعلام کردیم که این میزان حقوق، جوابگوی تورم نیست و قرار شد اگر تورمی که در ابتدای سال تجربه کردیم، ادامه داشته باشد نیمه دوم سال، نشستی جهت اصلاح دستمزد کارگران برگزار شود.

وی ادامه داد: اما تا الان این بحث پیگیری نشده است و با توجه به قول‌هایی که دولت در خصوص مهار تورم داده و همچنین گشایش هایی هم که در حوزه بین‌المللی در حال وقوع است، منتظر هستیم ببینیم چه تحولاتی در حوزه اقتصادی کشور رخ خواهد داد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به گشایش های اخیر، امیدوار هستیم از تلاطم اقتصادی که در ابتدای سال با آن مواجه بودیم فاصله بگیریم اما اگر شرایط تورمی ادامه داشته باشد، قطعا جلسه شورای عالی کار جهت اصلاح دستمزد کارگران، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید