» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران » دیدار مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری با امام جمعه شهرری در آستانه دهه کرامت
کانون های خدمت رضوی شهرستانهای استان تهران

دیدار مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری با امام جمعه شهرری در آستانه دهه کرامت

۲۹ فروردین ۰۳ 2۰21

مسئولان کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری به منظور ارائه اهم فعالیت های انجام شده در سال گذشته و هماهنگی به مناسبت ویژه برنامه های دهه کرامت با امام جمعه شهرری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، حجت الاسلام مجتبی تختی پور مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ری به همراه تعدادی از مسئولان کانون‌های خدمت رضوی به دیدار حجت الاسلام سید علی شاهچراغی رفتند و ضمن دیدار به تشریح فعالیت های انجام شده در یک سال گذشته پرداختند.

حجت الاسلام مجتبی تختی پور مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ری به ضمن قدردانی از حضور و فعالیت خالصانه خادمیاران و یاوران رضوی افزود: امیدواریم با مدد و یاری حضرت امام رضا علیه السلام برنامه‌ های خوب و اثرگذاری در شهرستان به خصوص در دهه کرامت برگزار کنیم.

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی با اشاره به فعالیتهای انجام شده خادمیاران، این خدمات را که با عنوان متبرک امام رئوف به شهروندان همجوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام می شود، بسیار ارزشمند و پربرکت برشمرد و افزود: حضور خادمیاران حرم مطهر رضوی می تواند حال و هوای شهر را امام رضایی کند و باید نهایت استفاده را از حضور آن ها به خصوص در دهه پربرکت کرامت انجام داد.

انتهای پیام/ محبوبه شاملو جانی بیگ

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×

    با ما در ارتباط باشید