» اخبار جدید » رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان ثبت احوال کشور: بازنشستگان یادگار بی بدیل دوران هشت سال دفاع مقدس هستند
اخبار جدید - امنیت ملی - تهران - جدیدترین اخبار - دولت - سیاسی

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان ثبت احوال کشور: بازنشستگان یادگار بی بدیل دوران هشت سال دفاع مقدس هستند

۴ مهر ۰۲ 1۰68

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان ثبت احوال کشور گفت: بازنشستگان یادگار بی بدیل دوران هشت سال دفاع مقدس هستند که با تمام وجود آن روزهای سخت دفاع را به خاطر می آورند؛ آن ها اینک بهترین راویان دفاع مقدس برای مردمان این سرزمین به ویژه نسل آینده محسوب می شوند.

محمدعلی عمادی رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان ثبت احوال کشوردر گفتگوی اختصاصی با آسمانی نیوز با بیان اینکه تجربیات دفاع مقدس یک ثروت فرهنگی پایان ناپذیر است؛ اظهار کرد:بازنشستگان بهترین راویان دفاع مقدس برای ملت بزرگ ایران و به‌ویژه نسل جدید هستند و استفاده از تجارب آنها در برهه کنونی بسیار ضروری است، چراکه به تقویت باورهای نسل جدید و حفظ فرهنگ دفاع مقدس کمک شایان‌توجهی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز هرچقدر امنیت و قدرت داریم، از برکت وجود پیشکسوتان و بازنشستگان است، خاطرنشان کرد: بازنشستگان تاریخ ساز زنده انقلاب هستند، جوانان دیروز و پیشکسوتان امروز اما امروز دشمن درصدد است تا بصیرت و غیرت دینی را از ما سلب کند که باید هوشیارانه رفتار کنیم.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان ثبت احوال کشور با گریزی به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب ؛ تصریح کرد: باید این را بدانید که وضع فعلى بازنشستگان،در واقع همیشه به صورت یک الگو در مقابل چشم کارکنان فعلى دولت قرار خواهد گرفت بنابراین هرچه وضع بازنشستگان در کشور بهتر باشد، کارکنان فعلى دولت با دلگرمى بیشترى کار خواهند کرد.

عمادی با اشاره به اینکه چشم امید بازنشستگان  به نگاه بلند و دیدگاه مشفقانه رهبری است، گفت: مقام معظم رهبری مکرراً بر جایگاه بازنشستگان و لزوم رفع مشکلات آنها توسط مسئولان تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان گفت : امروز بازنشستگان عزیز ما برای گذران زندگی شرافتمندانه و بی دغدغه خود با مشکلات و موانع بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند که واقعا دولت و مجلس باید با توجه به تدوین برنامه هفتم توسعه فشارها را از دوش بازنشستگان عزیز ما بردارد.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان ثبت احوال کشور در پایان گفت: استدعای عاجزانه ما از دولت اینست که  حداقل در این شرایط تبعیضی  میان پرداختی بازنشستگان و شاغلین قائل نشود و نمک به زخم کهنه ما نپاشد و منابع عمومی و بودجه دولتی را به صورت عادلانه بین همه اقشار بازنشستگان و شاغلین اعم از کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی تقسیم کند.

انتهای پیام/

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید