» کانون های خدمت رضوی کشور » کانون های خدمت رضوی استان تهران » طعم چای و صبحانه رضوی/ نمازگزاران عید سعید فطر میهمان خادمیاران رضوی منطقه ۲۱
کانون های خدمت رضوی استان تهران

طعم چای و صبحانه رضوی/ نمازگزاران عید سعید فطر میهمان خادمیاران رضوی منطقه ۲۱

۲۳ فروردین ۰۳ 1۰33

نمازگزاران عید سعید فطر، روز خود را با طعم چای و صبحانه رضوی شروع کردند.

به گزارش آسمانی نیوز، خادمیاران رضوی منطقه ۲۱ تهران با حضور در موکب پذیرایی هیئت محبان امام‌ رضا(ع) اقدام‌به پذیرایی از نمازگزاران عید سعید فطر کردند.

محمدعلی شیخ محمدی مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ تهران گفت: به عنایت امام رضا(ع) ۸ نفر از خادمیاران این منطقه توفیق پیدا کردند با حضور در موکب پذیرایی هیئت محبان امام رضا(ع) میزبان نمازگزاران عید سعید فطر باشند.

وی حال و هوای این حضور را اینچنین توصیف کرد: حضور خادمان منسوب به آستان مقدس امام رضا(ع) و عطر چای رضوی دلهای عاشقان را راهی حرم امام رضا(ع) کرده بود و حلاوت و شیرینی عید عبادت و بندگی را در کام نمازگزاران دوچندان کرد.

مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه ۲۱ در ادامه افزود: این موکب که توسط کانون های خدمت رضوی استان تهران برپا شده بود از صبح روز عید تا پایان مراسم پذیرای مردم مومن و متدین تهران بود.

شیخ محمدی در پایان گفت: در این موکب که در خیابان خرمشهر برپا شده بود خادمان امام رئوف با صبحانه، چای، دمنوش و آب هویج پذیرای خیل حضار بودند.

انتهای پیام/ خبرنگار فاطمه خلیلی

به این نوشته امتیاز بدهید!

محمد اکبری میاندشتی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید