» صفحه اصلی » عید بندگی /همبستگی خادمیاران رضوی در ارائه خدمات به نمازگزاران
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

عید بندگی /همبستگی خادمیاران رضوی در ارائه خدمات به نمازگزاران

۲۲ فروردین ۰۳ 3۰29

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه۵ تهران با طبخ ۱۰ هزار پرس عدسی و برپایی چایخانه حضرتی میزبان نمازگزاران عید فطر در مصلای امام خمینی(ره) بودند.

به گزارش آسمانی نیوز، وحید ابراهیم یزدی دبیر کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران ضمن تبریک عید بزرگ بندگی گفت: خادمیاران رضوی منطقه۵ تهران از روز قبل عید فطر مشغول آماده سازی و طبخ ۱۰ هزار پرس عدسی برای کانون‌های خدمت رضوی کل استان تهران بودند و ۴هزار پرس را در چایخانه حضرتی منطقه۵ در مسیرهای منتهی به مصلای تهران در خیابان خرمشهر توزیع کردند.

وی افزود: با عنایت امام رئوف کانون‌های خدمت رضوی منطقه۵ تهران، با برپایی چایخانه امام رضا علیه السلام و ایستگاه پذیرایی به میزبانی از نمازگزاران پرداختند و مسیر به عطر چای حضرتی عطرآگین شد.

ابراهیم یزدی گفت: از ساعت ۲ صبح روز عید فطر در محل چایخانه حضرتی حاضر و مشغول برپا کردن چایخانه بودند تا نمازگزاران به موقع قبل از نماز عید پذیرایی شوند.

وی به دیگر خدمات خادمیاران در عید بندگی اشاره کرد و گفت: خادمیار رضوی در کنار چایخانه به تعمیر و برطرف کردن مشکل ویلچر نمازگزاران پرداخت و همچنین با مشارکت شهرداری منطقه ۵ تهران اقلامی نظیر ساندویج، آب میوه، شیرینی توزیع شد.

گفتنی است خادمیاران با زمزمه صلوات خاصه حال و هوای نمازگزاران را در این روز شکرگزاری و سربلندی از یک ماه بندگی به مشهد مقدس و امام مهربانی‌ها گره زدند و چشمهایی در هوای نیمه ابری بارانی شد…

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید