» اخبار جدید » مشاوره آنلاین ۸۰۰ نفر توسط خادمیاران رضوی کانون منطقه ۶ تهران
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مشاوره آنلاین ۸۰۰ نفر توسط خادمیاران رضوی کانون منطقه ۶ تهران

۱۵ شهریور ۰۱ 1۰59

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،دلجو مسئول کانون مشاوره خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با اشاره به مقوله پاسخگویی این کانون به مسائل و مشکلات اهالی این منطقه اظهار کرد: مشاوره به بیش از ۸۰۰ نفر در گروه واتساپی «به من جواب بده» انجام می شود؛ این گروه از آبان ماه سال ۱۴۰۰ با حضور کارشناسان مجرب در حیطه روانشناسی، در ابتدا برای نیازمندان منطقه ۶ با توجه به وضعیت معیشتی و شرایط پاندمی کرونا ایجاد شد.

وی افزود : هدف از تشکیل این گروه، کمک به رفع مشکلات فردی و اجتماعی افراد اعم از مشکلات خانواده، شغل، فرزند پروری، زناشویی، مهارت های قبل از ازدواج و… است که نیاز به جلسات درمان و یا درمان های طولانی ندارد و با مشاوره قابل حل است.

دلجو گفت : از دیگر اهداف این گروه می توان به افزایش سطح مهارت و اطلاعات افراد با تهیه محتوا و مطالبی که توسط مشاوران متخصص تهیه می شود، اشاره کرد.

وی همچنین رفع مشکلات ارتباطی و شخصیتی افراد و مطرح کردن آن در گروه برای کسانی که ممکن است با چنین مشکلی برخورد کنند، آشنا کردن مردم با مباحث روانشناسی برای کسب موفقیت و آرامش در زندگی شخصی و اجتماعی و پررنگ کردن اهمیت علم روانشناسی و مشاوره را از دیگر کارکردهای مهم این گروه برشمرد.

دلجو همچنین افزود در مرحله دوم، این گروه در اختیار اهالی منطقه ۶ قرار گرفت و سپس با توجه به ظرفیت و توانمندی موجود، مناطق دیگر را نیز پوشش داده است و تاکنون اعضای گروه، بازخوردهای خوبی نسبت به محتوا و مطالب گروه ارایه داده اند که عملکرد گروه را رضایت‌بخش نشان می دهد.

لذا با توجه به استقبال خوب افراد، گروه سوم نیز تشکیل شده است که در حال حاضر تعداد اعضای گروه های به من جواب بده، بیش از ۸۰۰ نفر است.

وی در انتها پاسخگویی به سوالات، معرفی کتاب، بازی، فیلم، انیمیشن، تهیه کلیپ، پادکست، پوستر و محتواهای تخصصی روانشناسی، مناسبتی و انگیزشی را از فعالیت های مهم این گروه عنوان کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید