» صفحه اصلی » نذر تخصص/ روایت وفا به عهدی که با امام حسین علیه السلام بسته شد
صفحه اصلی - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نذر تخصص/ روایت وفا به عهدی که با امام حسین علیه السلام بسته شد

۱۸ فروردین ۰۳ 2۰31

خادمیار کانون‌های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس خدمتی ناب را به همشهریان خود ارائه داد.

به گزارش آسمانی نیوز؛ به بهانه حضور یکی از خادمیاران کانون‌ های خدمت رضوی منطقه۵ تهران در راهپیمایی روز قدس با وی گفت و گویی صورت گرفت:

سید محمد نوشه ور، تکنسین تجهیزات پزشکی، تخت های بیمارستانی و ویلچر است. خادمیاری که در راهپیمایی روز جهانی قدس به تعمیر و برطرف کردن مشکل ولیچر و کالسکه شرکت کنندگان در راهپیمایی پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: سالها پیش در مسیر نجف-کربلا با دیدن مشکلات سالمندان، جانبازان و معلولان در خصوص ویلچر از همانجا تجهیزات اولیه برای تعمیر و برطرف کردن عیوب را تهیه کردم و با امام حسین(ع) عهد بستم اگر گرفتاریم رفع بشه این خدمت را هرساله با امکانات بیشتر انجام بدهم و به زائران اربعین خدمت کنم.

نوشه ور از چگونگی خادمیار شدن و ربطش به همین عهد می گوید: این خدمت مورد توجه عتبات عالیات و هلال احمر قرار گرفت و با عنایت امام رئوف سال ۱۳۹۸ از طرف آستان قدس رضوی دعوت و افتخار خادمی نصیبم شد.

وی افزود: از آنروز در تمامی مراسمات مذهبی، ملی مانند عید فطر، راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز قدس و ارتحال امام خمینی (ره) در خدمت مردم مومن و انقلابی هستم.

خادمیار رضوی منطقه ۵ تهران به خدمات دیگری اشاره کرد و گفت : در زمان شیوع بیماری کرونا در خصوص اکسیژن ترابی، تخت بیمارستانی و ویلچر به طور داوطلبانه در بیمارستان های امام خمینی(ره)، بقیه ا… الاعظم(عج) و شریعتی حضور و به ارائه خدمات می پرداختم.

وی ادامه داد: زیر سایه امام رضا(ع) در خانه معلولان وجانبازان و مراکز خانه سالمندان با بهزیستی وهلال احمر حضور و همین خدمات را ارائه و اگر بیماری نیاز به ویلچر داشته باشد به طور امانی و با کمترین قیمت در اختیارشان قرار میدهم.

انتهای پیام/خبرنگار فاطمه شمس

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

فاطمه شمس دبیر تحریریه کانون خدمت رضوی

  • ×

    با ما در ارتباط باشید